Kamis, 10 Mei 2018

CARA PENDAFTARAN AGEN/AHLI BAJA K-BIO BOOSTER PLUS SECARA PERCUMA!!!

Peluang menjadi ahli/agen K-Bio Booster Plus secara PERCUMA!!!
Dengan adanya permintaan yang sangat tinggi terhadap baja K-Bio Booster Plus di pasaran saat ini. Kami membuka peluang untuk anda menjadi ahli/agen secara PERCUMA.


Kenapa Anda harus menjadi menjadi ahli/agen?... Tujuan kami hanya ingin membantu sesama petani-peladang & pekebun, baik itu pemilik ladang kecil atau besar, semoga dengan peluang yang di beri ini, kita semua bisa mendapatkan MANFA'ATnya.

Dengan menjadi ahli/agen anda boleh mendapatkan baja dengan MURAH, baik untuk keperluan penggunaan sendiri ataupun keperluan perniagaan.

Saya bagi contoh untuk pembelian baja K-Bio Booster Plus 1gelen isi 4 liter sebelum jadi agen ianya berharga RM260

Namun selepas anda menjadi agen harganya hanya RM218. Jadi kita boleh jimat RM42/gelen. Bayangkan jika keperluan untuk tanaman anda setiap bulan 5 gelen?...
Tentunya boleh jimat RM210 dan ia boleh digunakan untuk keperluan lainya.


Bayangkan jika anda berniat untuk perniagaan, sekarang ramai petani-peladang dan pekebun memerlukan baja ini setiap bulan. Tentunya ia boleh menjana income yang cukup lumayan.




Tentunya anda sudah tak sabar nak ambik peluang hebat ini. Berikut saya sertakan senarai stokis K-Bio Booster Plus di seluruh negeri di Malaysia untuk kemudahan Anda. Sila datang ke tempat yang terdekat untuk register.
















UNTUK JADI AHLI/AGEN PERCUMA, SILA DATANG KE STOKIS TERDEKAT
DAN TUNJUKKAN GAMBAR BORANG DI BAWAH INI PADA PIHAK STOKIS

Mengapa Anda harus menunjukkan borang/gambar ini?... Karena pihak stokis akan menanyakan nama sponsor & introducer. Dan ianya adalah syarat wajib dari syarikat.

Daftar agen secara online klik link di bawah
https://shopee.com.my/product/7383180/1634453832

SELAMAT BERGABUNG, SEMOGA ANDA MENDAPATKAN HASIL YANG BERGANDA-GANDA DENGAN BAJA K-BIO BOOSTER PLUS

    Terima Kasih
    En.Gugu   |   Pengedar Original Baja K-Bio Booster Plus